Thursday 1 May 2014

Jom jadi usahawan Shaklee. Tak tahu, kami tunjukkan =)

Shaklee dah menjadi fenomena di Malaysia? Sana sini orang bercerita pasal kebaikan produk dan bisnes Shaklee? Iye ke? Apa buktinya? Haaaa mai cheq nak habaq (eh tetiba jadi orang utagha..hehe)

Buktinya branch Shaklee sentiasa penuh. Ya, sentiasa. Susah nak dapat masa branch Shaklee ni lengang, terutamanya HQ Shaklee di Empire Subang. Sebelum office buka lagi, ramai yang sudah beratur panjang di luar. Semua berebut-rebut untuk mendapatkan produk Shaklee. Kalau produk Shaklee tak bagus, agak-agak orang akan bagi sambutan hangat macam ni tak? Tentu tidak kan? 

Shaklee diserbu
Serbu lagi
Dan serbu lagi
Branch & HQ Shaklee sentiasa diserbu !!

Apa kebaikan produk Shaklee? 

1. Produk yang berkesan dan terbukti dapat meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.

2. Produk yang dijamin selamat dan mematuhi piawaian yang ditetapkan oleh pihak berkuasa. Produk Shaklee juga mendapat kelulusan daripada kementerian kesihatan Malaysia.

3. Produk yang mendapat status HALAL JAKIM. Jadi anda boleh gunakan tanpa was-was.

4. Produk yang menggunakan bahan-bahan semulajadi, bukan sintetik. 

5. Produk yang sesuai dengan semua golongan umur, kanak-kanak, dewasa dan warga emas.

6. Harga produk yang BERPATUTAN. Yang ni memang best kan? Semua orang dapat BERJIMAT dengan menggunakan produk Shaklee. 

7. Ribuan testimoni daripada pengguna Shaklee yang berpuas hati dengan produk dan kesannya.

Tapi kenapa orang beramai-ramai join Shaklee ni ye? Best sangat ke? Of course la best :)

Keistimewaan menjadi ahli Shaklee

1. Dapat membeli produk dengan harga DISKAUN sehingga 30%. 

2. Mendapat ganjaran CASH BONUS dengan pembelian barangan Shaklee. Cash bonus ini akan dibayar terus ke akaun bank anda ataupun melalui cek pada setiap pertengahan bulan. Haaaa, best kan dapat GAJI di tengah bulan. Biasanya ramai antara kita yang poket sudah agak 'kering' dipertengahan bulan kan? Jadi dengan adanya bonus Shaklee ni, dapatlah menampung sedikit sebanyak perbelanjaan. Tak gitu? 

3. Berpeluang mendapat ganjaran CAR BONUS. Haaa, dah la dapat cash bonus, Shaklee bayarkan pulak kereta.. Uuisshhhh best betul !!!

4. Berpeluang menunaikan UMRAH atau PERCUTIAN LUAR NEGARA yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee. Wooowwww, ini lagi best !!!!!

5. Berpeluang menjana pendapatan bulanan sehingga 6 angka 😱😱😱. Ya betul. Saya tak tipu. Ramai yang dah berjaya mencapai tahap ini. Jom kita sama-sama berusaha menjadi setaraf dengan mereka yang sudah berjaya!!! Chaiyok, chaiyok !!!!

7. Shaklee mempunyai sistem yang sangat adil dan saksama. Bermakna siapa yang tinggi nilai jualannya, dia yang akan mendapat ganjaran lebih tanpa mengira pangkat. Tiada istilah upline akan sentiasa mendapat pendapatan lebih dari downline. Sekiranya downline berusaha lebih dan mendapat jualan yang lebih pada sesuatu bulan, tak mustahil pendapatannya akan lebih dari upline. 

8. Cara pembelian produk yang sangat mudah. Anda boleh walk-in saja ke mana-mana cawangan Shaklee. Atau paling mudah, order saja melalui ONLINE di www.shaklee2u.com.my dan produk akan dihantar terus ke alamat anda. Mudahkan? Semuanya di hujung jari saja. 

Namun, saya sangat mengesyorkan anda memilih group yang betul dalam menjalankan perniagaan Shaklee ini kerana group yang baik dan aktif akan sangat-sangat mempengaruhi kejayaan kita. Jom saya ceritakan apa yang ISTIMEWA dalam group kami.

1. Upline sentiasa bersedia membimbing dan memberi tunjuk ajar kepada semua downline. 

2. Kami menyediakan pelbagai program dan seminar 'coaching' secara ONLINE dan OFFLINE untuk memberikan bimbingan kepada anda mengenai produk dan perniagaan Shaklee. Program yang terbaru adalah di Pulau Pinang di mana ramai Master kami turun padang untuk menurunkan segala ilmu di dada. Tugas kita hanya perlu gali dan praktikkan saja😊.

3. Kami menyediakan Whatsapp Group untuk semua ahli kami. Di sini kami sentiasa bertukar-tukar pandangan mengenai produk dan business. 

4. Kami menyediakan PRIVATE GROUP di FB, juga untuk semua ahli berkongsi dan bertukar pandangan. 

5. Group kami tidak hanya mementingkan duniawi, malahan upline sentiasa mengingatkan kami untuk mendekatkan diri denganNya dan meningkatkan amal jariah untuk bekalan akhirat. Coz thats the ultimate goal in our life, inshaAllah. 

6. Group kami sangat 'children friendly' dimana di setiap seminar yang diadakan, terdapat ruang khas untuk anak-anak bermain atau menyusu. Jadi tiada alasan lagi untuk tidak ke seminar kerana perlu menjaga anak dirumah. Angkut saja anak-anak bersama. Encik hubby boleh jagakan sambil mamanya berseminar. Hehe :)

Seronokkan group kami 👍. Jom sertai kami sekarang. InsyaAllah anda tidak akan menyesal menyertai kami. Hubungi saya di 012-2337598 (Rolin). Atau email ke mamaolins@gmail.com.


No comments:

Post a Comment