Monday 30 September 2013

Set anak SIHAT & PINTAR


Dalam sebulan agak-agak berapa RM dihabiskan untuk beli makanan ringan atau junk food utk anak anda? Itu tak termasuk makanan dan minuman segera seperti ayam goreng, nugget, burger, air bergas dan banyak lagi.

Berapa pastikah anda yang anak2 anda telah mendapat nutrisi yang sepatutnya mereka dapat? Nutrisi yang sememangnya SANGAT PENTING untuk tumbesaran otak & tubuh badan mereka.

Apa kata kurangkan pengambilan makanan2 ringan dan segera itu dan laburkan sebahagian wang anda itu untuk makanan2 sihat pula? Kami di SHAKLEE menawarkan makanan yang bernutrisi lengkap untuk memelihara kesihatan anak anda. Kalau badan sihat & otak cerdas, pasti pembelajaran anak akan lebih mantap. Cubalah !!!


Set ini terdiri daripada

1) MEALSHAKES
- sumber protein dgn vit & mineral lengkap
- membantu tumbesaran & perlindungan utk kanak2

2) OMEGA GUARD
- Mengandungi DHA & EPA yg bagus utk fungsi otak,saraf & mata
- Mengelak/mencair kahak

3) Chewable Vita C
- memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh
- membantu memelihara tulang, gigi dan gusi.
- memelihara keseluruhan kesihatan

Ibu bapa mana yang tak bangga & gembira kalau anak sihat & pintar? BERTINDAKLAH SEGERA. Jangan biarkan anak anda kenyang hanya dengan makanan2 yang belum tentu khasiatnya.

Hubungi Mama Olin sekarang
Whatsapp/sms : 012-2337598
Email : mamaolins@gmail.com
PM di page Facebook : www.facebook.com/mamaolins

 
* DISCLAIMER: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



No comments:

Post a Comment