Sunday 12 October 2014

7 sebab Kenapa Saya Pilih Shaklee

Secara peribadi, kenapa saya pilih Shaklee dan bukan produk jenama lain

1. Percaya
Kerana dengan izin Allah dan melalui rangkaian produk Shakleelah saya berjaya mengumpul stok susu yang banyak sehingga tak muat peti sejuk untuk anak saya Afliq. Sungguh saya tak sangka dengan pengambilan set menyusu dengan konsisten, saya berjaya mengumpulkan susu sebanyak itu dan berjaya menyusukan Afliq sehingga 2 tahun. Sejak dari itu 'KEPERCAYAAN' saya terhadap produk Shaklee tidak berbelah bagi. Chewah:)

Set menyusu best seller !

2. Mampu milik
Biasalah bila nak beli barang, benda paling penting saya akan teliti ialah harga.   Saya akui produk Shaklee memang mampu milik dan berpatutan dengan harganya. Anda boleh dapatkan produk dengan harga dari serendah RM27* untuk sebulan. Tak sampai RM1 sehari. Murahkan? *harga bergantung kepada produk.

3. Kongsi
Memang best bila dapat kongsi kebaikan Shaklee dengan seluruh keluarga. Mak, ayah, anak dara, anak teruna, semua boleh kongsi makan produk Shaklee. Contohnya ESP. Seisi rumah boleh amalkan dan rasakan kebaikannya. Jimat kan, beli 1 botol, kongsi 1 rumah:)

4. Duit poket
Ha, ini salah satu matlamat saya join Shaklee. Sebab nak tambah pendapatan. Bila kita beli produk, tak kiralah untuk kegunaan sendiri atau untuk dijual, Shaklee akan beri bonus dari belian tersebut. Best kan? Bukan saja boleh buat duit poket, kalau serius boleh dijadikan sebagai sumber pendapatan utama. 

5. Bisnes santai dan mesra kanak-kanak
Memanglah santai sebab sambil susukan anak pun boleh belajar buat bisnes. Kalau pergi training, boleh bawa anak sekali kerana group bisnes kami bercirikan 'mesra kanak-kanak'.

Baby pun boleh join training:)

6. Service tiptop
Inilah ciri paling best yang saya dapat daripada upline saya, kak arnie sewaktu saya mula-mula membeli darinya. Ciri ini jugalah yang diterapkan dalam group Shaklee kami agar kami sentiasa memberikan service terbaik dan terpantas kepada semua pelanggan. 

7. Dekat dengan Allah
Paling akhir dan yang paling membuatkan saya akan kekal dalam group Shaklee ini ialah upline sentiasa mengingatkan kami untuk mendekatkan diri dengan Allah melalui amalan harian. Harus diingat rezeki itu dari Allah. Sebanyak mana pendapatan kita, semuanya milik Allah dan kepadaNya kita akan kembali jua.

Saya yakin dengan produk Shaklee dan inshaAllah akan istiqamah mengamalkannya dan juga berkongsi kebaikannya dengan anda semua:)

Ingin sertai kami? Hubungi 012-2337598 (Rolin) atau email ke mamaolins@gmail.com. Kami jamin proses pendaftaran anda akan pastinya hassle-free :)

17 comments:

  1. Dekat dengan Allah itu yang paling utama bila bisnes dengan SHAKLEE ni kan

    ReplyDelete
  2. Setuju jgk point dkt dgn Allah tu, setiap masa sentiasa dberi peringatan supaya kite x leka atau lalai :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...semakin dekat diri dengan Allah...semakin tenang

    ReplyDelete
  4. Dalam banyak2 tempat, tak sangka first time jumpa Rolin kat Medan Ikan Bakar! Kita jeling2 dia, dia pun jeling2 kita, sebab takut salah orang, ekeke... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha nasib baik memberanikan diri nak tegur kak arnie.. Dpt jugak jumpa yg lain2, tuty & yana kan?

      Delete
  5. Awal-awal lagi baby dah masuk kelas, lepas ni baby take over business semua mummy di sini.

    ReplyDelete
  6. Betul rolin, yang penting kita kena percaya produk Shaklee ini berkesan...itupun kena dengan cara pengambilannya. Konsultansi mesti yang terbaik :)

    http://www.lovehutladyvitamin.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konsultansi terbaik, baru customer suka kan

      Delete