Wednesday 3 June 2015

Daftar ahli Shaklee dapat PERCUMA VitaLea

Assalamualaikum semua.

Suka tak kalau dapat produk Shaklee PERCUMA? Ye, betul.. Anda tak salah baca. Shaklee nak bagi sebotol VitaLea secara percuma. Anda nak tahu, sebelum ini Shaklee tak pernah bagi sebarang produk apabila mendaftar keahlian. Namun sepanjang Mei 2015 hingga Oktober 2015, apabila anda mendaftar sebagai ahli Shaklee dan membeli sebarang produk Shaklee, anda akan dapat VitaLea secara percuma. 

Eh kenapa pulak tetiba nak bagi percuma ni? Haaa, ini adalah sempena pelancaran Young Enterpreneur System (YES) Program dan juga sempena ulang tahun ke-100 VitaLea iron formula. 


Jom dapatkan VitaLea secara percuma


VitaLea PERCUMA dengan setiap pendaftaran baru dengan pembelian. 


Bagaimana nak dapatkan VitaLea PERCUMA?
Senang
saja. 
1. Daftar keahlian Shaklee 
2. Beli sebarang produk Shaklee

Dan anda layak mendapatkan VitaLea secara percuma. Mudahkan??

KENAPA WAJIB REBUT PELUANG DAFTAR AHLI BULAN INI? 

1.) Produk Percuma : Berpeluang mendapat VitaLea secara percuma

2.) Harga ahli diskaun 20% : sebagai ahli Shaklee anda layak menbeli sebarang produk Shaklee dengan diskaun sehingga 20%. Jadi tak perlu lagi anda susah-susah untuk survey murah produk Shaklee. 

3.) Pelbagai promosi untuk ahli : Tambahan promosi diskaun 5% untuk setiap produk terpilih iaitu :
- Set mengandung
- Set menyusu
- Set pengawalan berat badan (inch loss set)
- Set awet muda & kecantikan

4.) Beli Online : Hanya dengan 'klik-klik', dapat beli barang Shaklee. Barang akan terus dihantar di depan pintu rumah anda. Haaa, tak payah mengharung jam bagai nak pegi beli kat branch Shaklee. Best kan? Harganya, pastinya dengan harga ahli :) Nak tengok senarai penuh semua produk Shaklee pun senang. Segalanya di hujung jari saja. 

5.) Cash Rebate : Apa, ada orang yang tak suka duit?? Nehi nehi..semua orang suka kan? Anda layak mendapat sehingga 21% BONUS TUNAI sekiranya cukup syarat.
(Credit : GenkiMomma)

Haa, best kan join Shaklee ni. Bukan je dapat kesihatan, untuk yang serius berbisnes, pendapatan lumayan menanti anda semua. Ditambah lagi dengan Bonus KERETA dan peluang melancong bertaraf 5 bintang ke luar negara. Tak best lagi? Ini semua menanti anda yang serius ingin memulakan bisnes dalam

Shaklee Incentive

Kami komited membantu anda ke puncak kejayaan. Jom sertai kami.

Kami adalah pengedar Shaklee sekitar Bukit Kuda, Kampung Kuantan, Klang dan Shah Alam. Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia, termasuk Sabah/Sarawak. 

Whatsap 012-2337598 (Mama Olin).
Email : mamaolins@gmail.com


1 comment:

  1. Wahhh, banyak nya benefits… Best betul! :)

    http://genkimomma.my

    ReplyDelete