Wednesday 21 May 2014

Business/perniagaan mesra kanak-kanak

Business mesra kanak-kanak? Ada ke business macam tu? 

Mestilah ada. Semestinya bisnes Shaklee dibawah jaringan kami, Mama Olin's Empire yang juga susur galur dari keluarga besar GenkiMomma group. Kelas-kelas atau group coaching jaringan Shaklee kami sentiasa riuh dengan suara anak-anak. Sambil si ibu menuntut ilmu untuk berbisnes, anak-anak tidak perlu ditinggalkan di rumah. Oh, tidak lupa juga, sokongan padu para suami menambahkan lagi semangat dan keceriaan para isteri untuk menuntut ilmu untuk diaplikasikan dalam bisnes kami. 

Shaklee class di Setia Alam

Shaklee coaching juga dihadiri para suami

Baby pun nak join sama Shaklee class

Khusyuk para ibu bapa menimba ilmu, anak pun join sama

Sesi soal jawap terbuka kepada sesiapa untuk bertanya

Sebelum balik bergambar kenangan dulu. Penuntut kecil semua pun tak ketinggalan

Disamping kelas sebegini, kami juga menyediakan kelas-kelas Online untuk ahli-ahli kami yang tidak berkesempatan menghadirkan diri ke kelas offline. Jadi sambil menyusukan anak di rumah atau sambil baring-baring di atas katil pun boleh mendengar kelas atau coaching Online ini. Seronok kan? 

Mungkin masih ramai yang skeptikal dengan bisnes Shaklee. Kalau anda menganggap kami ber'meeting' sehingga larut malam seperti bisnes MLM lain, anda sememangnya salah. Matlamat utama kami adalah bukan semata-mata untuk mengejar kemewahan duniawi, malah untuk memajukan ummah, sekaligus merapatkan diri kepada Pencipta untuk mendapat keredhaanNya. Sebab itulah leaders kami tidak putus-putus menekankan amalan-amalan harian yang boleh membawa kepada kejayaan dalam bisness dan InshaAllah kejayaan di akhirat kelak juga. 

Dengan bisnes Shaklee, anda bukan sahaja mendapat kelebihan Bonus Tunai, Bonus Kereta dan Pelancongan Eksklusif, malah, jika anda menyertai jaringan kumpulan kami, anda dapat mengenali lebih ramai usahawanita yang gigih berusaha, serta dapat menambah kenalan & merapatkan ukhwah!

Apa-apa pun, niat dan tujuan jaringan kami adalah jelas. Kami serius berusaha gigih dalam bisnes ini demi kesenangan keluarga untuk hari ini, esok, dan akan datang. Dan juga InshaAllah untuk saham akhirat juga. 

Tidak kira siapa anda dan apa latar belakang diri anda, anda sangat dialu-alu menyertai keluarga Mama Olin's Empire. Jom sertai kami. Call/sms/whatsap saya di 012-2337598 (Rolin) atau email ke mamaolins@gmail.com. Jemput baca  di sini untuk soal jawap bagaimana cara menyertai kami. 

Jumpa anda di puncak kejayaan! InshaAllah!






4 comments:

  1. Saya tak pandai berniaga...semoga berjaya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Siti Hazreen. Saya pun baru belajar berniaga. Tak susah mana pun sebenarnya. Lg pun ramai mentor yg dh berjaya willing nak tunjuk ajar. Jom sama2 belajar berniaga jom😊. Anak2 pun boleh bawak skali. Best😊

      Delete
  2. Memang betul, nak join event Shaklee tak perlu pening fikir pasal nak transit anak dimana. Bukan senang nak dapat bisnes macam ni kan.

    ReplyDelete
  3. Sangat beruntung sape join family shaklee kite kan

    ReplyDelete