Thursday 29 May 2014

Bagaimana untuk menjadi ahli Shaklee


Ingin jadi ahli Shaklee?

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/ pengedar sah Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk yuran keahlian sebanyak RM65 (tambahan postage RM10 (WM)/ RM20 (EM) ) ataupun anda boleh mendapatkan keahlian PERCUMA dengan pembelian sebanyak 200 points (lebih kurang RM680 untuk Semenanjung/ RM870 (Sabah & Sarawak).


Anda cuma perlu menghubungi kami. Kami akan uruskan urusan pendaftaran. Mudah kan? Tak perlu susah-susah hendak ke branch untuk mendaftar. Call/whatsap/sms/email saja kami. Kami akan uruskan pendaftaran anda secara online. Semuanya di hujung jari. Hassle free =) 


Berapakah Yuran keahlian Shaklee?

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit), dan tambahan RM10 (WM)/ RM20 (EM) untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Maksimum kos pendaftaran ialah RM75 (WM)/ RM85 (EM) (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).


Bagaimana Nak Maintain Points dan keahlian?

Sekiranya cuma nak makan sendiri atau share dengan saudara-mara, tak perlu risau untuk maintain atau buat pembelian minima.

Namun, jika anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Kami akan guide anda bergantung kepada berapa target side income yang anda inginkan.


Wajibkah membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Tidak wajib.


Jom sertai kami !!!


Haa, dah jelas ke? Mudah saja kan, tak complicated pun =) . Jom sertai kami sekarang. Tidak kiralah untuk penggunaan anda dan keluarga sendiri, atau untuk menjana pendapatan tambahan mahupun tetap, kami pasti akan membantu anda. Itu komitmen kami =). Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai keistimewaan menjadi ahli Shaklee, jemput baca di sini. 

Hubungi kami sekarang ok =)
Whatsap/sms : 012-2337598 (Rolin)
FB page : Mama Olin's


Jana pendapatan dari rumah



Kredit : GenkiMomma

No comments:

Post a Comment