Thursday, 1 January 2015

Promo produk Shaklee Jan 2015

Selamat Tahun Baru 2015 semua. Alhamdulillah sampai juga kita semua ke tahun baru. Bermakna bertambah lagi umur kita kan? Umur saya tahun ini masuk 32 tahun.. Wuuuuuuu sudah tua!!!!! 

Ditahun baru ni mesti ramai yang bercerita pasal Azam Tahun Baru. Antara banyak-banyak azam, azam yang menarik perhatian saya ialah azam kawan saya iaitu "Untuk tidak mempunyai azam". Aikkkk, itu macam pun ada kaa???? Apa pula azam anda?

Saya taknak cerita banyak pasal azam. Sebab saya ada berita yang lagi best iaitu   PROMOSI PRODUK SHAKLEE TAHUN BARU (JANUARI) 2015. 

Yang gempaknya, kali ni ada 7 promosi istimewa untuk customer Shaklee yang tersayang. Wooww 7. Haaaa, tak sabar nak tahu kan? Jom saya cerita.


Promosi Tahun Baru 7-in-1 


1. Beli 6 PERCUMA 1 Alfalfa (large) dengan harga RM585 (Jimat RM97.50)

2. Beli 2, DISKAUN 5% Alfalfa (large) dengan harga RM185 (Jimat RM9.75)


Alfalfa Complex (Large)


3. Beli 6 PERCUMA 1 Alfalfa (small) dengan harga RM322.50 (Jimat RM53.75)

4. Beli 2, DISKAUN 5% Alfalfa (small) dengan harga RM102 (Jimat RM5)


Alfalfa Complex (small)


5. Beli 6 PERCUMA 1 Vivix dengan harga RM2850 (Jimat RM475) 

6. Beli 2, DISKAUN 5% Vivix dengan harga RM902.50  (Jimat RM47.50)


Vivix


7. Beli 3 PERCUMA 1 Vita-Lea kanak-kanak dengan harga RM333 (Jimat RM111)


Vita-Lea for children

Sempena tahun baru 2015 ini, apa kata kita berazam untuk meningkatkan kesihatan diri sendiri, keluarga dan orang-orang tersayang. Tapi bagaimana? Pastinya dengan mengamalkan makanan dan cara hidup sihat serta mengamalkan suplemen terbaik, semestinya dari produk Shaklee. 

Nak harga diskaun lagi? Jom hubungi Mama Olin sekarang juga. Untuk sebarang pembelian dan konsultansi produk, hubungi Mama Olin (whatsap/sms/telegram) di 012-2337598.


7 comments:

  1. cantiknye poster mama olin :) meriah kaler merah...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah mcm poster gong xi fa cai kan nur..hehe

      Delete
  2. hermmm...memang nak kena beli vita lea tuk anak2 ni...hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli..beli..kita pon xsaba nk try..hehe

      Delete
  3. Dah rasa tadi vitalea tu. Amboiii memang sedaplah. Tak rugi beli. Anak sihat...hati pun puas.

    ReplyDelete
  4. Perisa blackcurrant kan? Sofiy memang suka perisa tu...
    Thanks singgah rumah saya kak:-)
    Nanti datanglah lagi ye.

    http://minaina-ilaaina.blogspot.com/2015/01/azam-tahun-2015.html

    ReplyDelete
  5. Jom ceriakan tahun baru dengan promosi yang canggih lagi superb ni ;-)

    ReplyDelete