Saturday, 24 January 2015

Rahsia MUDAH untuk awet muda terbongkar !!!

Assalamualaikum semua. Siapa yang nak tahu rahsia yang SANGAT MUDAH agar anda kelihatan awet muda, mari rapat. Mari, mari, mari kita bongkar rahsianya. 

Rahsia ini sangat mudah sehingga ramai yang selalu mengabaikannya. Ramai yang sanggup berhabis ribuan ringgit dengan make-up mahal dan branded semata-mata untuk kelihatan cantik dan muda. Tetapi ramai yang terlepas pandang atau tidak mengetahui tentang rahsia awet muda yang satu ini.

Seorang wanita, Sarah Smith yang menderita sakit kepala dan masalah penghadaman yang teruk telah berjumpa pakar neurologi untuk menyelesaikan masalahnya. Nak tahu apa yang pakar tu cadangkan kepada Sarah? Mereka mencadangkan untuk minum 3 liter air kosong sehari untuk memastikan badannya berfungsi dengan baik. Sarah telah melakukan eksperimen dengan meminum 3 liter air kosong setiap hari selama sebulan. Dan lihatlah hasilnya. 

Sebelum dan selepas mengamalkan 3L air kosong selama sebulan

Wowww, nampak tak perubahan ketara kepada Sarah? Pada mulanya kulit Sarah nampak berkedut terutama di bahagian bawah mata, mata sembap dan tidak bermaya. Tetapi selepas sebulan mengamalkan 3 liter air kosong, wajahnya tampak lebih berseri dan muda. Masalah sakit kepala dan penghadamannya juga selesai. Macam magik kan? Itulah kuasa AIR KOSONG. 

Dalam Islam juga ada mengunjurkan untuk mengamalkan meminum air kosong dan berselawat nabi sejurus selepas bangun pagi, sebelum mandi dan mengosok gigi. Dicadangkan untuk membiarkan air di dalam mulut selama 10 saat sebelum menelannya. Dipercayai enzim dalam air liur dapat menjadi penawar pelbagai penyakit. 

Sekarang anda rasa nak minum air kosong tak? Bukannya susah pun untuk habiskan 3 liter tu. 

Air. Air. Air :)

Nak tau cara mudah habiskan 3 liter air kosong sehari?

1. Sebelum solat subuh (sekitar pukul 5.30 am : minum 300 ml
2. Selepas solat subuh (sekitar pukul 9 am : minum 300 ml
3. Sebelum solat zuhur (sekitar pukul 12 pm : minum 300 ml
4. Selepas solat zuhur (sekitar pukul 2 pm) : minum 300 ml
5. Sebelum solat asar (sekitar pukul 4 pm) : minum 300 ml
6. Selepas solat asar (sekitar pukul 6 pm) : minum 300 ml
7. Sebelum solat magrib (sekitar pukul 7 pm) : minum 300 ml
8. Selepas solat magrib (sekitar pukul 8 pm) : minum 300 ml
9. Sebelum solat isya' (sekitar 8.30 pm) : minum 300 ml
10. Selepas solat isya' (sekitar 9.30 pm) minum : 300 ml

Cuba kira, cukup tak 3 liter? Cukup kan? Mudah kan? Cubalah kalau anda nak tahu bagaimana hasilnya. 

Lagi kebaikan air

Masa sesuai untuk minum air

Oh ya, Shaklee juga ada menformulasikan produk untuk mengembalikan keremajaan badan dan wajah anda tau. Apa lagi kalau bukan SIRAP AJAIB, VIVIX. Jom tengok apa kebaikan VIVIX dan testimoni di sini. 


Manfaat Vivix

Bagaimana Vivix berfungsi

Vivix memperbaiki DNA yang rosak

Pssst, ada promosi besar-besaran VIVIX sepanjang bulan Januari 2015. 
Beli 6 PERCUMA 1
Beli 2, DISKAUN 5%

Murahnya, rugi tak beli. Nak dapatkan Vivix atau mana-mana produk Shaklee yang lain, hubungi Mama Olin di 012-2337598



2 comments:

  1. tak ramai yang suke minum air kosong nie..mcm2 alasan dorang bagi huuu..good info olin ^_^ best!

    ReplyDelete
  2. Kita minum air kosog + konsisten Vivix laa dah tua2 nanti, confirm sentiasa awet muda… hehehe..

    ReplyDelete