Wednesday 5 March 2014

Wajah BERSERI & 'GLOWING' secara semulajadi

Hi lovely ladies semua. Mulakan pagi anda dengan senyuman ye, kerana senyuman itu akan menjadikan wajah anda manis & berseri secara semulajadi :)   Cuba tengok gambar baby comel ni. Mesti senyum kan? Haaaa kan manis tu :)



Nak tau tak ada cara lain untuk membantu kulit wajah anda berseri & 'glowing'. Macam mana ye?

Tadaaaaa....
 
 
Ha, inilah rahsianya. Dengan gabungan khasiat yang terdapat di dalam Energizing Soy Protein (ESP), Sustained Released Vitamin C dan Collagen Powder Shaklee dapat membantu menyerlahkan kehalusan, kemulusan dan keremajaan kulit anda. Tapi bagaimana? Jom saya ceritakan. 

ESP 
Sumber protein yang penting untuk membaikpulih tisu dan membina tisu baru. Protein adalah bahan utama untuk menggantikan sel yang rosak atau mati. SEL KULIT DIGANTI SETIAP 24 HARI. 
Badan memerlukan 9 jenis ASID AMINO PERLU yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan perlu diambil daripada diet harian ataupun supplement. 

Sustained Release Vitamin C
Vitamin C adalah bersifat anti-oksida yang berkesan untuk melindungi & menghalang badan dan kulit dari terdedah kepada radikal bebas. Tahukah anda radikal bebas ada dimana-mana? Di dalam udara yang kita sedut, air minuman yang kita minum dan makanan laut yang kita makan misalnya, semuanya terdedah kepada radikal bebas. Jadi dengan mengambil Vitamin C yang cukup, dapat melindungi sel badan kita daripada radikal bebas tersebut.

Keistimewaan Sustained Release Vitamin C Shaklee berbanding jenama vitamin C yang lain, sila baca di sini. 

Collagen Powder Shaklee
Sumber kolagen sangat penting untuk memelihara keanjalan dan keremajaan kulit. Semakin bertambah umur seseorang, keupayaan badan untuk menghasilkan kolagen menurun. Maka sebab itu kolagen perlu diambil daripada makanan atau suplemen. Collagen Powder Shaklee dihasilkan daripada sisik ikan laut dalam yang sangat tinggi kualitinya. Molekulnya yang sangat halus memudahkan dan mempercepatkan kolagen diserap ke dalam badan. Kajian membuktikan dengan pengambilan berterusan selama 8 minggu dapat :
- meningkatkan kelembapan kulit sebanyak 90%
- meningkatkan keanjalan kulit sebanyak 55%
- mengurangkan garis halus & kedutan sebanyak 19%
Dan banyak lagi !!! Maklumat lanjut mengenai Collagen Powder Shaklee di sini

Psssttt, nak tau tak saya sendiri sudah mengamalkan set ini sejak mengandungkan anak kedua, Afliq (kecuali Collagen Powder kerana Collagen Powder hanya boleh diamalkan selepas anak berumur 1 tahun,untuk yang menyusu badan). Dan hasilnya? Ramai yang menegur kulit saya cantik. Ada juga yang tak menyangka umur saya dah menjangkau 31 tahun. Awet muda kata mereka. Hehe.. Alhamdulillah 😊

Anda nak cuba? Saya pasti set ini dapat membantu mengembalikan keremajaan kulit anda. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pembelian ya👍. 

012-2337598 (Rolin)
mamaolins@gmail.com
Jemput like FB page saya Mama Olin's.

* DISCLAIMER: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



No comments:

Post a Comment